شب برهنه

از تو می گم .. از تویی که .. عشقت رو باید با سکوت توی دلم نگه دارم .. !

شب برهنه

از تو می گم .. از تویی که .. عشقت رو باید با سکوت توی دلم نگه دارم .. !

۱

paper cut-outs 
of people. fotosearch 
- search stock 
photos, pictures, 
images, and photo 
clipart 

 

پاهام که کِم کَمَک می آد ، صدای خنده هات می آد
من گم میشم توی صدات ، طاقت دل به سر می آد

گفته بودم ستاره ها اگه نباشی می میرن 
گل ها جسارت می کنن ، زندگیمون به تنگ می آد 

من همونم ، همون صدا ، همون صدای آشنا
کاشکی تو هم یه روزایی منو بازم یادت بیاد 

یادت می آد اون قدیما ستاره ی خونت بودم
شب ها همه مهتابی بود ، سوگلی ِ چشات بودم

یادت می آد تو اون روزا ، ناز ِ نگات یه دنیا بود
پس چرا این بار عزیزم ، دلت باهام راه نمی آد

نکنه یه وقت دلگیر بشی ، گریون بشی ، خسته بشی
دستاتو بالا ببری ، دلت واسم بلا بخواد

فاصله ای بین ما نیست ، دلا هنوز همون دلاست
حیف ِ روزای عمرمون آخه زمونه بی وفاست

مراقب اطلسی باش ، نذار دلش پژمرده شه
من می دونم تو این شبا نفس ِ هوا ، هم ، بند می آد 

می خوام یه حرفی بزنم که لحظه هات بارونی شه
من بمونم .. تو بمونی ، روزهای آفتابی بیاد

اگه یه روز رفتی سفر ، فکر نکنی تنها شدی
دلمو پناهت می کنم که سختی هات یادت نیاد

 

( ۸۷/۱/۹ )

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1387/01/09 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
نوروز را بهت تبریک می گم...
از نوشته بالات خیلی خوشم اومد...چون درکش کردم می دونم مفهومش چیه...ـ(
از تو می گم .. از تویی که .. عشقت رو باید با سکوت توی دلم نگه دارم .. ! )...زیبا بود....
دیوار!

man 1387/01/09 ساعت 11:43 ب.ظ

خیلی خوبه هاااااااااااااا اما حیف که بیت اولش مشکل داره یه کمی هاااااااااااااا
منو که نشناختی
شناختی؟؟؟
نه میدونم نشناختی

آسمان 1387/01/31 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.zz87.blogsky.com

سلام
خوبی خسته نباشی نوشته رو خوندم خیلی منو به فکرفروبرد وجالب بود من لینکت کردم...
به دفترخاطرات من هم سری بزن وخوشحالم کن اگرخوشت اومد لینکم کن.
دوستدارشماخواهشمند آفتاب آسمان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد